Generelt

Vi, Galleri Finnermann, går ind for hurtig levering, men alle produkter uden for kategorien “Rå materialer” er dekoreret i hånden, og der kan derved opstå problemer undervejs. Enkelte vare bestilles først hjem ved køb, og derved kan levering blive udskudt. Vi forventer en levering på maks. 12 hverdage.

Ved køb af store mængder vare, kan varene blive splittet op i flere pakker. Kunden vil altid motage et tracking number til alle pakker der er sendt afsted, men vi kan ikke garantere at alle pakker ankommer samtidig

Fri fragt

Vi tilbydder fri fragt ved køb af vare til en samlet pris på over 999 DKK.

Vi forbeholder os retten til at tillægge et ekstra gebyr hvis vægten på den samlet pakke(r), bliver for høj.

 

Leveringsbetingelser

Ved valg af levering, forbeholder vi os retten til at vælge den mest passende forsendelses tjeneste. Vi, Galleri Finnermann, foretrækker GLS, og vil til enhver tid prøve at bruge denne service. Ved forsendelse gør vi det optimale, af hvad vi kan, med henblik på emballage og prøve at pakke det mest forsvarligt ind.

Ved afsendelse, vil GLS, eller vi, sende en mail med tracking nummer til den oplyste mailadresse. Vi kan hverken kontrollere eller ændre den mailadresse som bliver skrevet på fra brugeren.

Vi forbeholder os retten til at kunne skrive til kundens oplyste mailadresse hvis vi bemærker at pakken ikke er blevet hentet.

Ved at vi, Galleri Finnermann, bruger en 3. parts service for at sende pakkerne, kan vi ikke garantere forsendelsesdatoen, men vi vil altid gøre alt i vores magt til at få sendt varen så hurtigt som muligt.

Levering kan tage 2 til 12 hverdage, afhængende af produktions hastighed og lagerstatus. Alle vare, som ikke er under kategorien “Rå materialer”, er produceret af én enkelt person, og der kan derved forekomme ventetider. Hvis levering tager mere end 7 dage, vil en mail blive sendt, for at oplyse hvor langt varen er i forløbet, dette er dog ikke gyldigt hvis pakken er afsendt fra os.

 

Returbetingelser

Ved returnering betaler kunden prisen for transporten med PostNord, og er kunden er derudover også ansvarlig for at produktet er forsvarligt pakket. Varen kan ikke refunderes hvis varen bliver sværere skadet under transporten til os.

Vi forventer klar og tydelig besked fra kunden hvis varen bliver returneret. Dette kan oplyses ved at udfylde formlen under “returnering”, som kan findes her. Hvis en vare bliver returneret uden at blive oplyst forinden, eller uden faktura indvendigt, forbeholder vi os retten til at ikke kunne refundere produktet, for vi kan derved ikke bekræfte hvem det returneret produkt kommer fra.